Carprice вперше вийшов на друге місце з продажу вживаних авто

Сервіс онлайн-аукціону вживаних автомобілів Carprice за підсумками 2017 року збільшив оборот на 60% – до 32017 штук, що становить другий показник у Росії. Про це пишуть “Відомості” з посиланням на дані журналу “Автобізнесревю”.

Найбільше минулого року продав уживаних автомобілів холдинг “Рольф” (48158 штук), третє місце посідає казанський “Транстехсервіс” (30741 авто). Прямий конкурент Carprice – Сервіс Cartarget, який використовує схожу модель продажів, реалізував минулого року 1531 автомобіль (сервіс працює з лютого 2017 року).

Загалом у 2017 році було продано 5,3 млн вживаних авто, що приблизно на 2% більше, ніж у 2016 році, за даними Автостату. Близько 13% від загальної кількості було реалізовано офіційними автодилерами – 690 тисяч машин з пробігом, йдеться в даних Російської асоціації автодилерів.

Сервіс Carprice реалізує лише автомобілі з пробігом через систему аукціону. Схема виглядає так: клієнти привозить автомобіль до центру прийому, де його оглядають фахівці та виставляють на торги. Учасники торгів вказують свої ціни та перемагає той, що зможе запропонувати найбільшу ціну. Озвучену вартість клієнт отримує від Carprice.

На даний момент Carprice не працює з кінцевими покупцями – фізособами. В аукціоні беруть участь автосалони (70%), перекупники (20%) та офіційні дилери (10%).