Nissan розкритикований за рекламну акцію

Йдеться про рекламну акцію, яку нещодавно проводив автомобільний холдинг Nissan. Після його завершення на організацію обрушилося чимало критики, зокрема й у соц. мережі Facebook. Головне невдоволення викликав той факт, що переможцем акції, що проводиться холдингом Nissan, став один одного зі співробітників компанії.

Тепер докладніше про те, що потрібно було робити в рамках акції. Nissan Australia запропонувала всім учасникам шукати протягом 7 днів зображення авто Nissan Micra. Це потрібно було робити на сайтах будинків моди, барів, бутіків та розважальних закладів Австралії. Той, хто знаходив найбільше зображень, в якості призу отримував ваучер на 1250 $. Щодо головного призу – це авто Nissan Micra.
Після того, як був оголошений переможець, з’ясувалося, що його найкращий друг веде сторінку Nissan у Facebook. У компанії зазначили, що вона є другом співробітника компанії, до того ж він брав участь в організації конкурсу. Все ж таки компанія не в праві забороняти друзям або знайомим співробітників компанії бути учасниками рекламних акцій Nissan. Не складно здогадатися, що більшість користувачів соц. мережі визнали результати конкурсу підлаштованими.